Trodde jag skulle dö.

Igår var jag ute och fotade, äntligen hann jag med det innan solen gick ner alldeles för mycket!! 😄
Vanligtvis har jag med mig min kameraväska som jag alltid lägger kameran i, eftersom kameran var riktigt dyr och jag är alldeles för feg för att bara gå med bandet runt nacken.
 
Men igår så tänkte jag ''äsch det är ju ändå skapligt varmt ute nu så du behöver inte kamera väskan''.. och det gick superbra tills jag var typ 3 meter ifrån ytterdörren...skulle sätta bandet runt nacken men missar huvudet på nått vänster (?!!?) och håller på och tappar kameran rakt ner i gruset, men som tur är så räddade jag kameran med mina supersnabba reflexer 😏 Trodde ärligt mitt hjärta skulle hoppa ut.. Trodde jag skulle dö på riktigt😂
 
Iallafall här har ni några utav bilderna:
 
(vill ni se mer bilder så glöm inte att följa @smizabellas på Instagram✌️ )
 
 Det var en otroligt fin solnedgång, kunde inte låta bli att ta typ 100 foton😻
 
 
 
Startsida | |
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

Vackra bilder!

Svar: Åh tack! :) Gillar din blogg!
Izabella Sjöberg

Upp